A0:  متن آهنگ بدعت
cache01last1395220229





رپام

رپام
















متن آهنگ بدعت

اینا بدعته میکنم من بیعت

بعدم هیأت میرم آره ایول

نه واسه زید بازی

می رم واسه عشقایی

که هنوز از اون موقع مونده توی ذهنم

من میکشه عشقم

درس اخلاق می دی انگار امشب

یک دم داد میزنم می گی  سه بار اشتک

یک خر تو مدرسه است به خدا که اون تویی

رسوایی تا این حد دیگه هست ذلت

بهت میگم نصف زیر زمینه

بعد میزنی تو ریشخند پیله ندیده

پس لبخندمو نگاه تعجب

نکن

پسر وقتی من نیستم تعصب

نکن

بد رفتاری کنی تو با من طرفی

کج رفتاری کنی تو واسم هدفی

چون من میام جلو تو وای میسم

لنگم سیاس ولو شو آرتیسم

اسفندیار آقای ساندیس نه

همه میترسن ازم حتی زامبش هم

ازم فراریه باهام بیعت کن این چه کاریه

باهام هی چت کن اگه سواریه

ببینی هیکل تو

راه می اندازی واسم یک جنگ تو

پس ای مرد تو نگاه کن به من

چون من اومدم شکلتو عوض کنم

در عوض خودم میشینم و قاه قاه بعد میخندم

من برنده ام باهات شرط یبندم

من اهل تهرونم و بد قول نیستم

سد مهمون نمیشم و ازهول نیستم

رنگ میمون و دیدی تو کم کن ریسک بعد

بهم خبر بده من سر قول می ایستم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:رپ بدعت , امیر تیزرو , متن آهنگ بدعت , متن آهنگ,

و ساعت 20:21

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا